Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6568
Title: Застосування активних методів навчання для формування продуктивності творчої діяльності студентів на кафедрах дитячої стоматології
Other Titles: Application of Active Teaching Methods for the Formation of Productive Creative Activity of Students in the Departments of Pediatric Dentistry
Authors: Білищук, Микола Васильович
Кольцова, Наталія Іллівна
Казакова, Римма Вікторівна
Переста, Юрій Юрійович
Keywords: активні методи навчання, дитяча стоматологія, стандарти
Issue Date: 2011
Publisher: Новини стоматології
Citation: Білищук М. В. Застосування активних методів навчання для формування продуктивності творчої діяльності студентів на кафедрах дитячої стоматології [Електронний ресурс] / М. В. Білищук, Н. І. Кольцова, Р. В. Казакова, Ю. Ю. Переста // Новини стоматології. - 2011. - № 4. - С. 88-90.
Abstract: У статті висвітлено способи ефективної реалізації завдань, які відповідають сучасним вимогам до підготовки дитячих стоматологів. Перевагу надають формуванню позитивних моти- вацій, зокрема бажанню наслідувати викладача, активним методам навчання (рольові ігри, під- готовка та захист історій хвороб із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій отримання та обробки інформації, презентації, експертні оцінки, проведення дискусій тощо). Звернено ува- гу на необхідність роботи дитячого лікаря-стоматолога як ланки першого контакту з дітьми для скерування пацієнтів до лікаря загальної практики / сімейної медицини чи іншого спеціаліста (особливо при відповідних змінах слизової оболонки порожнини рота, пародонта), суміщення формування практичних навичок і ведення традиційних історій хвороб із офіційними обліково- звітними документами, чинними документами стандартизації якості діяльності закладів охорони здоров’я.
This article is devoted to the ways of modern quality tasks that relate to training children's dentist. Preference is given to ensuring a positive motivations, including the desire to imitate the teacher, active teaching methods (role play, preparation and protection of medical records using the modern technologies of computer and information processing, presentations, peer reviews, discussions etc.). Attention is paid to the need of a dentist as a child's level of first contact with the children for referral to general practitioner / family medicine or another specialist, especially if we make changes in oral mucosa, periodontal compatibility of practical skills and traditional writing of official histories accounting and reporting documents, the existing documents of standardization of health care.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6568
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ns_2011_4_22.pdf626.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.