Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6568
Название: Застосування активних методів навчання для формування продуктивності творчої діяльності студентів на кафедрах дитячої стоматології
Другие названия: Application of Active Teaching Methods for the Formation of Productive Creative Activity of Students in the Departments of Pediatric Dentistry
Авторы: Білищук, Микола Васильович
Кольцова, Наталія Іллівна
Казакова, Римма Вікторівна
Переста, Юрій Юрійович
Ключевые слова: активні методи навчання, дитяча стоматологія, стандарти
Дата публикации: 2011
Издательство: Новини стоматології
Библиографическое описание: Білищук М. В. Застосування активних методів навчання для формування продуктивності творчої діяльності студентів на кафедрах дитячої стоматології [Електронний ресурс] / М. В. Білищук, Н. І. Кольцова, Р. В. Казакова, Ю. Ю. Переста // Новини стоматології. - 2011. - № 4. - С. 88-90.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено способи ефективної реалізації завдань, які відповідають сучасним вимогам до підготовки дитячих стоматологів. Перевагу надають формуванню позитивних моти- вацій, зокрема бажанню наслідувати викладача, активним методам навчання (рольові ігри, під- готовка та захист історій хвороб із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій отримання та обробки інформації, презентації, експертні оцінки, проведення дискусій тощо). Звернено ува- гу на необхідність роботи дитячого лікаря-стоматолога як ланки першого контакту з дітьми для скерування пацієнтів до лікаря загальної практики / сімейної медицини чи іншого спеціаліста (особливо при відповідних змінах слизової оболонки порожнини рота, пародонта), суміщення формування практичних навичок і ведення традиційних історій хвороб із офіційними обліково- звітними документами, чинними документами стандартизації якості діяльності закладів охорони здоров’я.
This article is devoted to the ways of modern quality tasks that relate to training children's dentist. Preference is given to ensuring a positive motivations, including the desire to imitate the teacher, active teaching methods (role play, preparation and protection of medical records using the modern technologies of computer and information processing, presentations, peer reviews, discussions etc.). Attention is paid to the need of a dentist as a child's level of first contact with the children for referral to general practitioner / family medicine or another specialist, especially if we make changes in oral mucosa, periodontal compatibility of practical skills and traditional writing of official histories accounting and reporting documents, the existing documents of standardization of health care.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6568
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ns_2011_4_22.pdf626.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.