Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65940
Title: Використання РR – технологій як інструменту маркетингових комунікацій у просуванні компанії
Authors: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Keywords: зв’язки з громадськістю, громадськість, імідж, паблік рилейшнз, SMM, маркетингові Інтернет-комунікації, просування, реклама.
Issue Date: 2022
Publisher: Helvetica
Citation: Зеліч В. В. Використання РR – технологій як інструменту маркетингових комунікацій у просуванні компанії / В. В. Зеліч // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2022. – №1 (124). – С. 77-82.
Abstract: Досліджено значення, роль та функції PR-технологій на підприємстві, визначено актуальність та напрями формування іміджу сучасного підприємства. Зв’язки з громадськістю є невід’ємним складником будь-якого сучасного підприємства, а без PR-технологій, просування, реклами, SMM, маркетингових Інтернет-комунікацій сьогодні не може обійтися жодне підприємство на ринку, оскільки ці інструменти є основними елементами формування, створення, підтримання іміджу та репутації підприємства. Сформовано рекомендації щодо використання сучасних методів PR-технологій, проаналізовано традиційні та нетрадиційні методи просування. Запропоновано модель використання традиційних і нетрадиційних інструментів PR-технологій для просування компанії на ринку. Створено механізм-модель для сучасних напрямів PR-діяльності компанії для реалізації ефективної комунікативної політики компанії під час змін ринкових умов господарювання, а саме пандемії СOVID-19 .
Description: DOI: https://doi.org/10.32840/1814-1161/2022-1-13
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65940
ISSN: 1814-1161
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зеліч В.В. Використанні PR технологій.pdf350.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.