Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65941
Назва: Теоретико- методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід)
Автори: Кобець, Дмитро Леонтійович
Слободян, Наталія Ярославівна
Дербеньова, Яна Валеріївна
Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: маркетингова стратегія, підприємство, розробка, теоретико‐ методологічні засади, прибуток, Україна.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Академічні візії
Бібліографічний опис: Кобець Д. Л., Слободян Н. Я., Дербеньова Я. В., Зеліч В. В. (2023). Теоретико- методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід). / Д. Л. Кобець, Н. Я. Слободян, Я. В. Дербеньова, В. В. Зеліч // Академічні візії. – 2023. – №15.
Короткий огляд (реферат): Через складність устрою підприємств, зростання невизначеності зовнішнього середовища, зростання вимог споживачів товарів та послуг, посилення конкуренції на зовнішніх і внутрішніх ринках досягнення головної мети будь‐якого бізнесу (максимізації прибутку) стає складним комплексним завданням, яке вирішується за допомогою ефективної сучасної системи управління. Для успішного перспективного розвитку бізнесу вкрай важливо передбачати зміни зовнішнього середовища та правильно виробляти та організовувати реалізацію середньострокових та довгострокових цілей та завдань, що зумовлює актуальність стратегічного управління сучасними підприємствами. При цьому необхідно спиратися на концепцію маркетингу, що останнім часом стала ідеологією підприємств, спрямовану на усвідомлення потреб та попиту на ринку як першоджерела отримання доходу та прибутку підприємства та формування конкурентної пропозиції ринку з метою максимізації своєї частки. Стратегічне маркетингове управління представляє новий науковий напрямок, пов'язане з вивченням комплексу економічних, організаційних та психологічних чинників бізнес‐організації, та систему управління ними, спрямовану на досягнення довгострокових ринкових цілей підприємства. Стратегічне маркетингове управління бізнес‐організацією має вихідне теоретичне та методологічне коріння в галузях маркетингу та стратегічного управління.
Опис: DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7542410
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65941
ISSN: 2786-586X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретико‐метод. засади розробки маркет. стратегії п-ва.pdf282.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.