Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65947
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРейкін, В. С.-
dc.contributor.authorКірєєва, К. О.-
dc.contributor.authorЗеліч, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-12T18:56:27Z-
dc.date.available2024-10-12T18:56:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРейкін В. С., Кірєєва К. О., Зеліч В. В. Оцінка впливу маркетингу на прийняття рішень споживачами у різних культурних контекстах. / В. С. Рейкін, К. О. Кірєєва, В. В. Зеліч // Ефективна економіка. – 2024. – №9.-
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65947-
dc.descriptionDOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.9.1-
dc.description.abstractУ статті досліджено вплив культурних факторів на споживчу поведінку в умовах глобалізації. Актуальність роботи зумовлена необхідністю адаптації маркетингових стратегій до культурних контекстів різних регіонів світу. Метою дослідження є визначення оптимальних підходів до розробки маркетингових стратегій, які враховують культурні відмінності. Методи дослідження включають кількісний та якісний аналіз даних, зібраних через опитування споживачів у різних регіонах світу. Результати показують, що культурні особливості, такі як рівень індивідуалізму, релігійні переконання та матеріалізм, впливають на споживчу поведінку. Автори підкреслюють важливість адаптації маркетингових стратегій до специфічних культурних контекстів, що дозволяє підвищити ефективність маркетингових кампаній та забезпечити їхню релевантність у різних регіонах. Перспективи подальших досліджень полягають у детальному аналізі взаємодії культурних, економічних і політичних факторів для точнішого налаштування маркетингових кампаній на міжнародних ринках.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherLtd "DKS centre"uk
dc.subjectміжкультурна комунікація-
dc.subjectконтент-маркетинг-
dc.subjectприйняття рішень-
dc.subjectкультурні впливи-
dc.titleОцінка впливу маркетингу на прийняття рішень споживачами у різних культурних контекстах.uk
dc.title.alternativeThe evaluation of the impact of marketing on consumer decision-making across different cultural contexts-
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.