Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65947
Title: Оцінка впливу маркетингу на прийняття рішень споживачами у різних культурних контекстах.
Other Titles: The evaluation of the impact of marketing on consumer decision-making across different cultural contexts
Authors: Рейкін, В. С.
Кірєєва, К. О.
Зеліч, Вікторія Вікторівна
Keywords: міжкультурна комунікація, контент-маркетинг, прийняття рішень, культурні впливи
Issue Date: 2024
Publisher: Ltd "DKS centre"
Citation: Рейкін В. С., Кірєєва К. О., Зеліч В. В. Оцінка впливу маркетингу на прийняття рішень споживачами у різних культурних контекстах. / В. С. Рейкін, К. О. Кірєєва, В. В. Зеліч // Ефективна економіка. – 2024. – №9.
Abstract: У статті досліджено вплив культурних факторів на споживчу поведінку в умовах глобалізації. Актуальність роботи зумовлена необхідністю адаптації маркетингових стратегій до культурних контекстів різних регіонів світу. Метою дослідження є визначення оптимальних підходів до розробки маркетингових стратегій, які враховують культурні відмінності. Методи дослідження включають кількісний та якісний аналіз даних, зібраних через опитування споживачів у різних регіонах світу. Результати показують, що культурні особливості, такі як рівень індивідуалізму, релігійні переконання та матеріалізм, впливають на споживчу поведінку. Автори підкреслюють важливість адаптації маркетингових стратегій до специфічних культурних контекстів, що дозволяє підвищити ефективність маркетингових кампаній та забезпечити їхню релевантність у різних регіонах. Перспективи подальших досліджень полягають у детальному аналізі взаємодії культурних, економічних і політичних факторів для точнішого налаштування маркетингових кампаній на міжнародних ринках.
Description: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.9.1
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65947
ISSN: 2307-2105
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.