Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66143
Title: | Ways to reduce the negative impact of the СOVID-19 pandemic on the development of tourism in the world and in Ukraine |
Other Titles: | Шляхи зменшення негативного впливу пандемії ковід-19 на розвиток туризму в світі та в Україні |
Authors: | Danylenko-Kulchytska, Viktoriya |
Keywords: | tourism, tourist market, the COVID-19 pandemic, crisis, domestic tourism, prospects for recovery, ways to overcome the crisis, innovations in tourism, туризм, туристичний ринок, пандемія COVID-19, криза, внутрішній туризм, шляхи подолання кризи, інновації в туризмі |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Danylenko-Kulchytska, Viktoriya Ways to reduce the negative impact of the СOVID-19 pandemic on the development of tourism in the world and in Ukraine / V. Danylenko-Kulchytska // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Вип. 34. – С. 55–59. – Бібліогр.: с. 58 (6 назв); рез. англ., укр. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/34_2020ua/11.pdf |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | The article considers the impact of the COVID-19 pandemic on the tourist market of the world and Ukraine. It is
noted that any crisis leads to new opportunities. The main trends of the pandemic’s impact on various aspects of the hospitality
sector are analyzed, which show that the crisis has hit international tourism the hardest, and domestic travel the least. Possible
directions for the tourist sphere to develop in the future are considered. Those are, namely, increasing requirements for travel
safety, individualization of tourism, extensive use of the latest information technologies in tourism, the use of ideas of the
economy of impressions, expanding the geography of tourist routes. Ways to mitigate the negative impact of this crisis on
domestic tourism enterprises based on the use of foreign experience are proposed. Ukrainian tourism companies are encouraged
to focus primarily on the resumption of domestic tourism, tourism companies with the assistance of the government can
prepare several long recreational tourist routes (from west to east, from north to south), placing along them shopping malls,
accommodation, outdoor entertainment, discount restaurants, etc. У статті розглядається вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок світу та України. Зазначається, що будь-яка криза призводить до нових можливостей. Проаналізовано основні тенденції впливу пандемії на різні сектори гостинності, які показують, що криза найбільше вразила міжнародний туризм, а найменше внутрішні подорожі. Розглядаються можливі напрямки, в яких туристична сфера буде розвиватися в майбутньому. А саме: підвищення вимог до безпеки подорожей, індивідуалізація туризму, широке використання новітніх інформаційних технологій у туризмі, використання ідей економії вражень, розширення географії туристичних маршрутів. Запропоновано способи пом’якшення негативного впливу цієї кризи на вітчизняні туристичні підприємства на основі використання іноземного досвіду. Перш за все, туристичним компаніям у світі та в Україні слід ретельно відстежувати зміни попиту на туристичні послуги та намагатись максимально швидко та повно їх задовольнити, що дозволить зменшити негативний вплив на цей сектор. Також вітчизняні туристичні компанії можуть реалізувати такий вид туризму в умовах пандемії, як створення віртуальних турів. Прогнози свідчать про те, що через пандемію ринок ділового туризму переживає глибокий і незворотний спад. Тому ті вітчизняні та іноземні туристичні підприємства, які в основному займаються організацією ділового туризму, повинні негайно переорієнтуватись на інші сфери. Для готелів, які, як і решта підприємств індустрії гостинності, переживають глибоку кризу, рішенням може бути переорієнтація на надання тимчасового житла людям, які перебувають у ізоляції або орендують кімнату для віддаленої роботи, не маючи можливості працювати вдома. Готелі також можуть продати ваучери на майбутнє проживання за зниженою ціною сьогодні, але з перспективою зростання цін у майбутньому. Українським туристичним компаніям рекомендується зосередитись насамперед на відновленні внутрішнього туризму, туристичні компанії за сприяння уряду можуть підготувати кілька довгих рекреаційних туристичних маршрутів (із заходу на схід, з півночі на південь), розмістивши вздовж них торгові центри, житло, розваги на свіжому повітрі, ресторани зі знижками тощо. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66143 |
ISSN: | 2413-9971 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 34 - 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
WAYS TO REDUCE THE NEGATIVE IMPACT OF THE СOVID-19.pdf | 308.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.