Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66324
Название: Educational Reform Challenges: A Motivated Pedagogue
Авторы: Білогур, Влада Євгеніївна
Kryvylova, Olena
Oleksenko, Karina
Kurylo, Olha
Bondarenko, Halyna
Bilohur, Vlada
Pyurko, Vladyslav
Khrystova, Tеtіana
Pyurko, Olga
Arabadzhy-Tipenko, Liudmyla
Ключевые слова: Pedagogical experiment, motivation, Organizational and Pedagogical conditions, primary school teacher
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Educational Reform Challenges: A Motivated Pedagogue / O. Kryvylova, K. Oleksenko, V. Bilohur, et al. Pakistan Journal of Life and Social Sciences. 2025. Vol. 23 (1). P. 198–205.
Серия/номер: Pakistan Journal of Life and Social Sciences;
Краткий осмотр (реферат): The article analyzes the pedagogical experimental features aimed at resolving the contradiction between general secondary education institutional teacher needs who are ready to design an educational environment in the New Ukrainian School conditions, and the pedagogical institution possibilities of higher education ensuring the formation of this readiness. The main research methods include mathematical statistics, in particular the Student's t-test and the non-parametric Pearson test calculations. The hypothesis is that the created organizational and pedagogical conditions provide an influence on the motivational component formation of the future primary school teacher readiness to design an educational environment. The results of the research confirmed the experimental condition effectiveness.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66324
ISSN: 2221-7630
1727-4915
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
198-205.pdf813.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.