Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66324
Назва: Educational Reform Challenges: A Motivated Pedagogue
Автори: Білогур, Влада Євгеніївна
Kryvylova, Olena
Oleksenko, Karina
Kurylo, Olha
Bondarenko, Halyna
Bilohur, Vlada
Pyurko, Vladyslav
Khrystova, Tеtіana
Pyurko, Olga
Arabadzhy-Tipenko, Liudmyla
Ключові слова: Pedagogical experiment, motivation, Organizational and Pedagogical conditions, primary school teacher
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Educational Reform Challenges: A Motivated Pedagogue / O. Kryvylova, K. Oleksenko, V. Bilohur, et al. Pakistan Journal of Life and Social Sciences. 2025. Vol. 23 (1). P. 198–205.
Серія/номер: Pakistan Journal of Life and Social Sciences;
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the pedagogical experimental features aimed at resolving the contradiction between general secondary education institutional teacher needs who are ready to design an educational environment in the New Ukrainian School conditions, and the pedagogical institution possibilities of higher education ensuring the formation of this readiness. The main research methods include mathematical statistics, in particular the Student's t-test and the non-parametric Pearson test calculations. The hypothesis is that the created organizational and pedagogical conditions provide an influence on the motivational component formation of the future primary school teacher readiness to design an educational environment. The results of the research confirmed the experimental condition effectiveness.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66324
ISSN: 2221-7630
1727-4915
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
198-205.pdf813.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.