Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6634
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВолкова, А.В.-
dc.date.accessioned2016-02-12T12:32:12Z-
dc.date.available2016-02-12T12:32:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВолкова, А. В. Правове регулювання міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом в умовах дуалізму приватного права / А. В. Волкова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2013. – Вип. 23. Ч. 1. Т. 1. – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6634-
dc.description.abstractУ статті йдеться про дуалізм правового регулювання приватних відносин із міжнародного перевезення вантажів автомобільним транспортом, домінування положень актів міжнародного законодавства, які нівелюють розбіжності між їх цивільно-правовим та господарсько-правовим напрямами. Наведені докази того, що: 1) правове регулювання цих перевезень повинно бути максимально уніфікованим; 2) механізм правового регулювання відносин при перевезеннях вантажу охоплює два рівні регулювання: позитивістський і договірний (мононормативний) чи індивідуальний. Кожен з них має свої підходи та центри тяжіння: перший відображає державний чи міждержавний центробіжний підхід, а другий – індивідуальний чи приватний (відцентровий) та інтерес сторін договору. Ключові слова: автомобільний транспорт, вантаж, договір, правове регулювання, перевезення.uk
dc.description.abstractThe article deals with the duality of the legal regulation of private relations on the international carriage of goods by road, dominance of provisions of acts of international legislation, which negate the differences between civil law and commercial law directions. The proofs are adduced about: 1) the legal regulation of these transportation should be maximally unified, and 2) the mechanism of legal regulation of carriage of goods that covers two levels of regulation: positivist and contractual (mono-normative ) or individual. Each of them has its own approaches and centers of gravity: the first one reflects the state or interstate centripetal approach, and the other – an individual or a private centrifugal interest of parties to the contract. Key words: road transport, goods, contract, legal regulation, carriage.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectавтомобільний транспортuk
dc.subjectвантажuk
dc.subjectдоговірuk
dc.subjectправове регулюванняuk
dc.subjectперевезенняuk
dc.titleПравове регулювання міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом в умовах дуалізму приватного праваuk
dc.title.alternativeThe legal regulation of international carriage of goods by road in the context of dualism of private lawuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2013 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 23. Том 1. Частина I

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВАНТАЖІВ.pdf302.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.