Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66622
Title: РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У ПРОСУВАННІ ГОТЕЛІВ ТА РЕСТОРАНІВ
Other Titles: РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У ПРОСУВАННІ ГОТЕЛІВ ТА РЕСТОРАНІВ
Authors: Корсак, Роман Володимирович
Годя, Іван Михайлович
Keywords: маркетинг, соцальні медіа, готелі, ресторани
Issue Date: 2024
Publisher: Посвіт
Citation: Корсак Р., Годя І. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У ПРОСУВАННІ ГОТЕЛІВ ТА РЕСТОРАНІВ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2024. С. 238-242.
Abstract: Актуальність дослідження полягає у сучасних тенденціях та змінах у сфері маркетингу і комунікацій. Соціальні медіа стали невід’ємною частиною повсякденного життя мільйонів людей по всьому світу, і їхній вплив на готельно-ресторанний бізнес є величезним. Для готелів та ресторанів, які функціонують в умовах високої конкуренції, ефективне використання соціальних медіа може стати ключовим фактором успіху. Дослідження цієї теми допомагає зрозуміти, як саме соціальні медіа можуть сприяти підвищенню впізнаваності бренду, залученню нових клієнтів та зростанню лояльності існуючих
Description: Соціальні медіа платформи, такі як «Facebook», «Instagram», «Twitter», та «TikTok», надають готелям і ресторанам можливість взаємодіяти з клієнтами у режимі реального часу, отримувати відгуки та оперативно реагувати на них. Це сприяє побудові довірливих відносин та формуванню позитивного іміджу. Крім того, такі платформи дозволяють компаніям створювати цільову рекламу, орієнтовану на конкретні демографічні групи, що підвищує ефективність маркетингових кампаній та забезпечує краще використання рекламного бюджету
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66622
ISBN: 978-617-8487-33-1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.