Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66637
Title: Problems of Student-Teacher Interaction in Teaching English for Specific Purposes
Other Titles: Проблеми взаємодії студента та викладача у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням
Authors: Дідо, Наталія Данилівна
Канюк, Олеся Степанівна
Keywords: навчальна взаємодія, іноземна мова за професійним спрямуванням, комунікативні навички, навчальне середовище
Issue Date: Oct-2024
Publisher: Посвіт
Citation: Дідо Н. Д., Канюк О. С. Проблеми взаємодії студента та викладача у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням. Матеріали XVII-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті» / [Ред.: Я.Ґжесяк, І.Зимомря, В.Ільницький]. Конін–Ужгород–Перемишль–Миколаїв: Посвіт, 2024. С. 77-81
Series/Report no.: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті;
Abstract: Взаємодія між студентом і викладачем на заняттях з англійської мови професійного спрямування стикається з унікальними проблемами, які не є типовими для загального вивчення англійської мови. Від мовних і культурних бар’єрів до мотиваційних та методичних труднощів — ESP-клас вимагає адаптованого підходу, який відповідає специфічним потребам як студентів, так і викладачів. Використовуючи гнучкі методи навчання, підвищуючи культурну обізнаність, збільшуючи мотивацію за допомогою релевантного змісту та застосовуючи технології, викладачі можуть створити більш ефективне та цікаве навчальне середовище. Вирішення цих проблем взаємодії є важливим для забезпечення розвитку мовних навичок, необхідних студентам для успіху у їхній професійній сфері.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66637
ISBN: 978 -617 -8487 -33 -1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozwoj_XVII_Oktober_2024.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.