Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66661
Назва: СВОЄРІДНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: -
Автори: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключові слова: процес навчання, діти з інтелектуальними порушеннями, інклюзивна освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Кам’янець-Подільський, 09 листопада 2023 р.). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 61–64.
Серія/номер: -;-
Короткий огляд (реферат): -
Опис: -
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66661
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаяш О.В._Тези К.-П. Своєрідність процесу навчання.docx24.7 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.