Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66673
Назва: РОЛЬ ГОТЕЛІВ І РЕСТОРАНІВ У РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАКАРПАТТЯ
Інші назви: РОЛЬ ГОТЕЛІВ І РЕСТОРАНІВ У РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАКАРПАТТЯ
Автори: Анталовці, Юрій
Корсак, Роман Володимирович
Ключові слова: готель, ресторан, туризм
Дата публікації: 2024
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Анталовці Ю., Корсак Р. РОЛЬ ГОТЕЛІВ І РЕСТОРАНІВ У РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАКАРПАТТЯ. Розвиток сучасної освіти і наукинауки: результатирезультати, проблемипроблеми, перспективиперспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіосвіті / Ред .: Я. ҐжесякҐжесяк, І. ЗимомряЗимомря, В. ІльницькийІльницький]. КоніКонін – Ужгород – Перемишль – МиколаївМиколаїв: Посвіт , 20 2024. С. 194-197.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження полягає у стрімкому розвитку технологій та їхньому впливі на всі аспекти ведення готельно-ресторанного бізнесу, зокрема на управління персоналом. Сфера гостинності, яка є надзвичайно динамічною і конкурентною, потребує оптимізації процесів для підвищення ефективності роботи, покращення обслуговування клієнтів та адаптації до швидко змінюваних умов ринку. Цифрові технології, такі як автоматизовані системи управління персоналом, HR-аналітика, мобільні додатки для внутрішньої комунікації, стали необхідними інструментами для сучасного управлінця
Опис: Однією з основних причин актуальності зазначеного дослідження є необхідність підвищення ефективності процесів управління. В умовах, коли обсяги інформації щодо персоналу постійно зростають, а операційні витрати необхідно оптимізувати, використання цифрових технологій допомагає спростити рутинні завдання, такі як облік робочого часу, планування графіків, оцінка продуктивності та навчання персо-налу. Автоматизація цих процесів знижує навантаження на HR-відділ і дозволяє керівникам зосередитися на більш стратегічних завданнях
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66673
ISBN: ISBN 978 -617 -8487 -33 -1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.