Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуштан, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-11-05T10:38:35Z-
dc.date.available2024-11-05T10:38:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГуштан Т. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: МОТИВАЦІЯ ТА РОЗВИТОК. Розвиток сучасної освіти і наукинауки: результатирезультати, проблемипроблеми, перспективиперспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіосвіті / Ред .: Я. ҐжесякҐжесяк, І. ЗимомряЗимомря, В. ІльницькийІльницький]. КоніКонін – Ужгород – Перемишль – МиколаївМиколаїв: Посвіт , 20 2024. С. 206-208.uk
dc.identifier.isbn978 -617 -8487 -33 -1-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66676-
dc.descriptionКваліфікований персонал також відіграє важливу роль у залученні іноземних ту-ристів. Вони володіють іноземними мовами, знають культурні особливості різних країн та здатні адаптуватися до потреб різноманітних клієнтів. Це сприяє формуван-ню позитивного іміджу країни на міжнародному ринку та підвищенню її привабливості як туристичного напрямку. Мотивовані працівники сфери гостинності постійно праг-нуть до саморозвитку та вдосконалення своїх навичок, що підвищує якість послуг та задоволення клієнтів. Вони також активно впроваджують сучасні технології та інно-ваційні підходи в свою роботу, що дозволяє зробити туристичні продукти більш дос-тупними та зручними для широкої аудиторіїuk
dc.description.abstractУправління персоналом у готельно-ресторанному бізнесі є однією з ключових складових успішного функціонування та розвитку підприємств цієї галузі. Сучасні реалії диктують необхідність ефективного менеджменту, який зосереджений на мо-тивації та розвитку співробітників, оскільки саме людські ресурси є основою якісного обслуговування та задоволення потреб клієнтів. У цій сфері персонал безпосередньо впливає на рівень сервісу, репутацію закладу та лояльність відвідувачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.subjectуправління, персонал, готельно-ресторанний бізнесuk
dc.titleУПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: МОТИВАЦІЯ ТА РОЗВИТОКuk
dc.title.alternativeУПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: МОТИВАЦІЯ ТА РОЗВИТОКuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.