Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66676
Назва: УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: МОТИВАЦІЯ ТА РОЗВИТОК
Інші назви: УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: МОТИВАЦІЯ ТА РОЗВИТОК
Автори: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: управління, персонал, готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Гуштан Т. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: МОТИВАЦІЯ ТА РОЗВИТОК. Розвиток сучасної освіти і наукинауки: результатирезультати, проблемипроблеми, перспективиперспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіосвіті / Ред .: Я. ҐжесякҐжесяк, І. ЗимомряЗимомря, В. ІльницькийІльницький]. КоніКонін – Ужгород – Перемишль – МиколаївМиколаїв: Посвіт , 20 2024. С. 206-208.
Короткий огляд (реферат): Управління персоналом у готельно-ресторанному бізнесі є однією з ключових складових успішного функціонування та розвитку підприємств цієї галузі. Сучасні реалії диктують необхідність ефективного менеджменту, який зосереджений на мо-тивації та розвитку співробітників, оскільки саме людські ресурси є основою якісного обслуговування та задоволення потреб клієнтів. У цій сфері персонал безпосередньо впливає на рівень сервісу, репутацію закладу та лояльність відвідувачів.
Опис: Кваліфікований персонал також відіграє важливу роль у залученні іноземних ту-ристів. Вони володіють іноземними мовами, знають культурні особливості різних країн та здатні адаптуватися до потреб різноманітних клієнтів. Це сприяє формуван-ню позитивного іміджу країни на міжнародному ринку та підвищенню її привабливості як туристичного напрямку. Мотивовані працівники сфери гостинності постійно праг-нуть до саморозвитку та вдосконалення своїх навичок, що підвищує якість послуг та задоволення клієнтів. Вони також активно впроваджують сучасні технології та інно-ваційні підходи в свою роботу, що дозволяє зробити туристичні продукти більш дос-тупними та зручними для широкої аудиторії
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66676
ISBN: 978 -617 -8487 -33 -1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.