Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67118
Title: | Актуальні питання статусу студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у закладах вищої освіти |
Other Titles: | Актуальні питання статусу студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у закладах вищої освіти |
Authors: | Мальцева, Ольга Борисівна |
Keywords: | система вищої освіти, соціальний статус студентів |
Issue Date: | Apr-2024 |
Publisher: | Ужгород – Рівне: Державний заклад «ЛДМУ» |
Citation: | Мальцева О. Актуальні питання статусу студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у закладах вищої освіти : збірник тез Всеукраїнської наук-практ конф з міжнар участю (16 квітня 2024 року) / упор. д. ю. н., проф. Ю. Ю. Козар. Ужгород – Рівне: ДЗ «ЛДМУ», 2024. С.167-171 |
Abstract: | Система освіти, з її сферою діяльності, за даними Москаленко В. В., Сучану А. стимулює і впливає на економічний і соціальний розвиток в країні, створюючи при цьому необхідні умови для реалізації особистості в суспільстві. В певних соціальних умовах процес формування особистості змінює систему поведінки (норми та шаблони), які були характерними в шкільному навчальному середовищі, прийняті в малій соціальна групі, суспільстві загалом. |
Description: | Допомога і соціальна підтримка студентів, особливо перших курсів, має відбуватись у значній мірі в освітньому середовищі. Уміння самостійно приймати і вживати заходів, бути відповідальними за свої дії як в навчальному закладі, так і за його межами, дає можливість збільшити роль молодої особи, як громадянина, у суспільстві. Навчання у вищих навчальних закладах є потужним фактором соціалізації особистості студента. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67118 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
репозитарій.doc | 56.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.