Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67174
Назва: | Особливості управління поведінкою персоналу в сучасних умовах |
Інші назви: | Features of personnel behavior management in modern conditions |
Автори: | Сазонова, Т. О. Курченко, А. Д. Заліпа, Т. М. |
Ключові слова: | організаційна поведінка, згуртованість, колектив, персонал, комунікації, цінності, стрес, organizational behavior, cohesion, team, staff, communications, values, stress |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Сазонова, Т. О. Особливості управління поведінкою персоналу в сучасних умовах / Т. О. Сазонова, А. Д. Курченко, Т. М. Заліпа // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 42. – С. 125–129. – Бібліогр.: с. 128–129 (9 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/42_2022ua/24.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена висвітленню питань управління організаційною поведінкою в сучасних умовах функціонування організацій та підприємств. Описані поняття «організаційної поведінки», чинники, що впливають на її формування, концептуальна модель управління організаційно поведінкою в системі управління персоналом, стратегічні
завдання управління поведінкою та система основних цілей управління організаційною поведінкою в сучасних умовах,
переваги управління поведінкою для організації та працівника. Розглянуті особливості управління організаційною поведінкою в умовах військових дій та сформований ряд пропозицій щодо удосконалення менеджменту персоналу, з огляду на специфіку стану зовнішнього середовища організації. Зокрема, приділена увага удосконаленню комунікаційної
політики на мікрорівні, формуванню у персоналу навичок саморегуляції та адаптації до стресу. The article was devoted to the issues of organizational behavior management in modern conditions of organization’s and enterprise’s functioning, and more precisely – in martial law. The concepts of «organizational behavior», factors influencing on its formation (external: politics, economics, social environment, etc.; and internal: level of competence, personal values, self-development plans, expectations, self-concept, age, etc.). The conceptual model of organizational behavior management in the personnel management system was presented. Strategic tasks of behavior management were described: ensuring the development of labor potential, its effective use, the formation of effective motivational mechanism and conflict management mechanism, loyalty system, staff cohesion. Direct the system of the main goals of organizational behavior management in modern conditions. There were: form a sense of unity, organization and unity of staff, develop cooperation, mutual assistance and healthy competition, achieve understanding within the work process, form and maintain team spirit, create a comfortable environment of organizations, increase staff productivity, improve staff quality, strengthen the authority of top management, increase staff loyalty, etc. The advantages of behavior management for the organization in general and the employee in particular were analyzed. Features of organizational behavior management in the conditions of military actions were considered and a number of offers concerning improvement of HR-management taking into account specificity of organization’s external environment condition were formed. In particular, attention was paid to improving communication policy at the micro level (developing joint planning skills, discussing problems and issues, developing a common strategy, etc.), developing staff skills of self-regulation (mental techniques and mastering a number of basic breathing exercises) and stress adaptation, overcoming stress at work), self-management (recommendations for effective communication and self-satisfaction). In general, attention was paid to the fact, that a well-established mechanism of behavior management allows not only to form an effective model of preservation, use and retention of personnel, while achieving organizational goals, but also to help each employee in professional, competence, personal growth. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67174 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 42 - 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ.pdf | 356.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.