Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67382
Назва: Форми і методи організації інноваційного розвивального предметного середовища в дошкільній освіті, як засіб формування відповідальної поведінки дошкільника.
Автори: Шикітка, Галина Миколаївна
Мужикаш, Наталія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Науковий вісник КаУ ім. А. Волошина.
Бібліографічний опис: Галина Шикітка, Наталія Мужикаш. Форми і методи організації інноваційного розвивального предметного середовища в дошкільній освіті, як засіб формування відповідальної поведінки дошкільника. Науковий вісник КаУ ім. А. Волошина. Вип. 7. Ужгород, 2024. ISSN 2707-3017. С. 108-110
Серія/номер: №7;
Короткий огляд (реферат): У контексті сучасних викликів, які стоять перед нашим суспільством важливим питанням наукових досліджень у контексті становлення відповідальної поведінки дитини дошкільного віку важливим є створення освітнього розвивального середовища на засадах гуманізації освітнього процесу, направленого на виховання особистості, яка буде готовою зберігати демократичні цінності оточуючого її сучасного навколишнього світу. Педагогічні та наукові підходи організації освітньо-розвивального середовища закладу дошкільної освіти, сьогодні направлені на «моделювання процесу навчання та виховання в групах дошкільного віку на гуманістичних засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67382
ISSN: 2707-3017
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7-5-1_merged.pdf6.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.