Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6756
Назва: Емоційно марковані літературно-художні антропоніми у творах П.Куліша
Автори: Лавер, Оксана Володимирівна
Ключові слова: літературно-художня антропонімія, літературно-художній антропонім, онім, стилістична значущість, характеристична функція, денотат-персонаж
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Лавер, О. Емоційно марковані літературно-художні антропоніми у творах П.Куліша [Текст] / О. Лавер // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 22. – С. 106–109. – Бібліогр.: с. 108–109 (17 назв).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються емоційно-оцінні літературно-художні антропоніми П.Куліша. Досліджуючи сутність літературно-художньої антропонімії П.Куліша, ми вивчали кількісні характеристики, особливості структури, джерельну базу, ресурси та мовне походження літературно-художньої антропонімії письменника. Ключові слова: літературно-художня антропонімія, літературно-художній антропонім, онім, стилістична значущість, характеристична функція, денотат-персонаж.
The article is devoted to emotionally evaluative anthroponyms in the works of P.Kulish. The investigation of the essence of the belle-lettre personage proper names in the works of P.Kulish included qualitative characteristics, specific features of their structure, source base and resources. Keywords: belle-lettre personage proper name system, belle-lettre personage proper name, onym, stylistic significance, characteristic function, personage.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6756
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 22 - 2010
Наукові публікації кафедри української мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕМОЦІЙНО МАРКОВАНІ ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНІ.pdf358.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.