Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67722
Назва: Роль подієвої культури в формуванні туристичного іміджу України
Інші назви: The role of event culture in the formation of the tourist image of Ukraine
Автори: Кривенкова, Руслана Юріївна
Петровцій, Іван Іванович
Ключові слова: туристичний імідж, подієва культура, Україна, подієвий туризм
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Кривенкова Р. Роль подієвої культури в формуванні туристичного іміджу України. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарних наук у сучасному соціокультурному просторі: зб. матер. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 12.04.2024 р., Київський національний університет технологій та дизайну (Напрям 1. Подієва культура в сучасному українському дискурсі). Київ, 2024. С. 347-349.
Короткий огляд (реферат): Подієва культура є невідʼємною частиною не тільки культурного, але політико-економічного розвитку, що особливо стосується сфери туризму в будь-якій країні. Культура формує імідж країни, перші враження іноземних туристів та їхні емоції від подорожей. Як вид подієвого туризму подієва культура має потужний потенціал та є важливим інструментом для покращення і формування позитивного іміджу для країни чи регіону. Подієва культура виступає інструментом для зміцнення національної ідентичності та формування загального іміджу держави. Вона дозволяє представити історико-культурні аспекти країни у формі незабутніх вражень та підкреслити її унікальні особливості
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67722
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
K2024.pdf498.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.