Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67790
Title: Особливості запровадження митної реформи в Україні (на прикладі Закарпатської митниці)
Other Titles: Peculiarities of the introduction of customs reform in Ukraine (on the example of Transcarpathian Customs)
Authors: Джуган, Руслана Іванівна
Станіслав, Іван Іванович
Keywords: митна реформа, пасажири, моніторинг, регіональна митниця Закарпаття, Державна митна служба України та Державна прикордонна служба України.
Issue Date: 11-Oct-2024
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Джуган Р., Станіслав І. Особливості запровадження митної реформи в Україні (на прикладі Закарпатської митниці). Український часопис соціології та права. 2024. Випуск 1. С. 29-32. (електронне фахове видання)
Series/Report no.: УДК 001:34 +316;Ідентифікатор суб’єкта у сфері онлайн-медіа R40-05370.
Abstract: У науковій статті розглянуто та проаналізовано ключові особливості впровадження митної реформи в Україні, на прикладі Закарпатської митниці за результатами моніторингу (опитування громадян) Громадської організації «Карпатські обрії». Визначено, що проведення аналітичного та емпірико-соціологічного моніторингу по оцінці реформи митниці та окремих аспектів роботи територіальних органів Держмитслужби України в Закарпатській області надає більш вагоме розуміння усіх нюансів впровадження митної реформи в Україні. Підкреслено, що рівень оцінки своєї задоволеності санітарними умовами під час перебування на пункті пропуску (туалет, наявність води, чистота тощо), оцінені оцінками від 1 до 5. «1» - 28 респондентів. Оцінку «3» поставили 61 респондент, «4» - 35 респондентів; оцінку «2» поставили 46 респондентів. Найвищою оцінкою «5» оцінили 27 респондентів. Респонденти оцінили якість українського мобільного та інтернет-зв’язку, включаючи Wi-Fi на пункті пропуску, найвищою оцінкою «5» оцінили 40 респондентів; «4» - 54 респондентів; «3» - 56 респондентів. Оцінку «2» поставили 38 респондентів; «1» - 10 респондентів. Встановлено, що на пунктах пропуску є певні існуючі проблеми, а саме: наявність черг на кордоні; повільна робота працівників на пунктах пропуску, закритий або відсутній туалет, відсутність місця для прийому їжі, відсутність/низька якість українського мобільного зв'язку; вимоги неправомірної вигоди (хабаря). Визначено, що якість отриманих послуг при перетині кордону є дуже низької якості та потребують покращення інфраструктури, сервісних послуг, забезпечення гідних санітарних умов перебування на пунктах пропуску та на під’їзді до нього, наявності чистих, охайних туалетів, можливостей купити їжу та каву, розміщення смітників на пунктах пропуску.
Description: Український часопис соціології та права – електронне наукове видання, засноване Центром наукових публікацій, що об’єднує провідних науковців та дослідників з різних галузей знань, створюючи потужну платформу для поширення інноваційних досліджень.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67790
ISSN: 3041-2072
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Джуган Р, Станіслав І..pdf267.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.