Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.date.accessioned2016-02-19T17:42:51Z-
dc.date.available2016-02-19T17:42:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПедагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. – Вип. 1(6). – 364 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6791-
dc.descriptionОсновна статтяuk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано та перевірено ефективність використання спеціальних групових фізичних вправ, які потребують злагоджених колективних дій та швидкого визначення оптимального способу вирішення рухового завдання, для покращення комунікативних можливостей у дітей з ментальними вадами. Оскільки групові фізичні вправи пов'язані з позитивними психічними змінами, їх рекомендовано ширше використовувати як доповнення до традиційних методів фізичного виховання дітей з ментальними вадами.uk
dc.description.sponsorshipВласні коштиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: ДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті.;Випуск 1 (6),2015.-
dc.subjectІнноваційні технології навчання та виховання молоді. Групові фізичні вправи, комунікативні можливості, ментальні вади.uk
dc.titleТехнології покращення комунікативних можливостей дітей з ментальними вадами засобами фізичного вихованняuk
dc.title.alternativeTechnology for communicative possibilities improvement of children with mental disorders by means of physical educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.docx13.53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.