Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6791
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товт, Валерій Адальбертович | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-19T17:42:51Z | - |
dc.date.available | 2016-02-19T17:42:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. – Вип. 1(6). – 364 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6791 | - |
dc.description | Основна стаття | uk |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано та перевірено ефективність використання спеціальних групових фізичних вправ, які потребують злагоджених колективних дій та швидкого визначення оптимального способу вирішення рухового завдання, для покращення комунікативних можливостей у дітей з ментальними вадами. Оскільки групові фізичні вправи пов'язані з позитивними психічними змінами, їх рекомендовано ширше використовувати як доповнення до традиційних методів фізичного виховання дітей з ментальними вадами. | uk |
dc.description.sponsorship | Власні кошти | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгород: ДВНЗ "УжНУ" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні інновації у фаховій освіті.;Випуск 1 (6),2015. | - |
dc.subject | Інноваційні технології навчання та виховання молоді. Групові фізичні вправи, комунікативні можливості, ментальні вади. | uk |
dc.title | Технології покращення комунікативних можливостей дітей з ментальними вадами засобами фізичного виховання | uk |
dc.title.alternative | Technology for communicative possibilities improvement of children with mental disorders by means of physical education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття.docx | 13.53 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.