Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6791
Назва: Технології покращення комунікативних можливостей дітей з ментальними вадами засобами фізичного виховання
Інші назви: Technology for communicative possibilities improvement of children with mental disorders by means of physical education
Автори: Товт, Валерій Адальбертович
Ключові слова: Інноваційні технології навчання та виховання молоді. Групові фізичні вправи, комунікативні можливості, ментальні вади.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ужгород: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. – Вип. 1(6). – 364 с.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті.;Випуск 1 (6),2015.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано та перевірено ефективність використання спеціальних групових фізичних вправ, які потребують злагоджених колективних дій та швидкого визначення оптимального способу вирішення рухового завдання, для покращення комунікативних можливостей у дітей з ментальними вадами. Оскільки групові фізичні вправи пов'язані з позитивними психічними змінами, їх рекомендовано ширше використовувати як доповнення до традиційних методів фізичного виховання дітей з ментальними вадами.
Опис: Основна стаття
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6791
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.docx13.53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.