Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2024-12-02T11:13:01Z-
dc.date.available2024-12-02T11:13:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКорсак Р.В., Годя І.М. Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2024.С.449-450.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68128-
dc.descriptionСучасні маркетингові стратегії у готельно-ресторанному бізнесі зосереджені на побудові тісного зв'язку з клієнтом, адаптації до його переваг та інтеграції екологічно відповідального підходу. Впровадження цифрових технологій, персоналізація, робота з відгуками, екологічність та програми лояльності дозволяють готелям та ресторанам ефективно конкурувати, залучати та утримувати клієнтів.uk
dc.description.abstractСучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі активно використовують цифрові технології, персоналізацію, екологічність та роботу з клієнтським досвідом. Однією з головних стратегій є впровадження цифрового маркетингу, який дозволяє закладам безпосередньо взаємодіяти з гостями через соціальні мережі, мобільні програми та платформи бронювання. Такі платформи, як «Instagram» та «Facebook», дозволяють ресторанам та готелям легко ділитися фотографіями, відгуками та спеціальними пропозиціями, формуючи активну онлайн-спільноту навколо бренду.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавний біотехнологічний університет, 2024uk
dc.subjectмаркетинг, готельно-ресторанний бізнесuk
dc.titleСучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесіuk
dc.title.alternativeСучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.