Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68128
Назва: Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі
Інші назви: Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Корсак, Роман Володимирович
Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: маркетинг, готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний біотехнологічний університет, 2024
Бібліографічний опис: Корсак Р.В., Годя І.М. Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2024.С.449-450.
Короткий огляд (реферат): Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі активно використовують цифрові технології, персоналізацію, екологічність та роботу з клієнтським досвідом. Однією з головних стратегій є впровадження цифрового маркетингу, який дозволяє закладам безпосередньо взаємодіяти з гостями через соціальні мережі, мобільні програми та платформи бронювання. Такі платформи, як «Instagram» та «Facebook», дозволяють ресторанам та готелям легко ділитися фотографіями, відгуками та спеціальними пропозиціями, формуючи активну онлайн-спільноту навколо бренду.
Опис: Сучасні маркетингові стратегії у готельно-ресторанному бізнесі зосереджені на побудові тісного зв'язку з клієнтом, адаптації до його переваг та інтеграції екологічно відповідального підходу. Впровадження цифрових технологій, персоналізація, робота з відгуками, екологічність та програми лояльності дозволяють готелям та ресторанам ефективно конкурувати, залучати та утримувати клієнтів.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68128
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.