Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68189
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотюк, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-03T13:26:06Z-
dc.date.available2024-12-03T13:26:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВикористання пет-терапії в початковій школі як умова формування здоров'язбережувальної компетентності. // Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика». 2022. № 2. С. 133–138. DOI: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-2-20uk
dc.identifier.issn2522-4360-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68189-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-2-20uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню пет-терапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології для роботи з молодшими школярами. Представлено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо організації навчально-пізнавальної діяльності у початковій школі. Розкривається генезис та можливості терапії. Проаналізовано вплив інноваційної технології в умовах Нової української школи, що фокусується на взаємодії з тваринами, які можуть позитивно впливати на психіку здобувачів освіти та сприяти розвитку сприйняття, пізнання, спілкування, рухової активності. Розглядається поняття пет-терапії як технології корекції здоров’я, яка дарує учням почуття прекрасного, сприяє максимальній мобілізації вольової діяльності, соціалізації, формуванню більш гармонійних стосунків зі світом. Вона повинна базуватися на системному та компетентнісному підходах. Охарактеризовано різновиди пет-терапії: каністерапія, іпотерапія, дельфінотерапія, фелінотерапія. Проаналізовано наукові джерела із цього питання і зроблено висновок про рівень зацікавленості вчителів та науковців у впровадженні терапії мета як формування здорового способу життя. Під час проведення дослідження впливу пет-терапії у навчальному процесі Нової української школи підтверджено: позитивну динаміку розвитку молодших школярів; покращення їхніх координаційних здібностей та емоційного стану, соціалізації та адаптації до взаємодії з навколишнім світом. З’ясовано переваги впровадження пет-терапії в освітньо-виховному процесі, в якому головною рушійною силою є вчитель, тому що вирішальним під час впровадження та поширення нововведень є суб’єктивний чинник. Зроблено узагальнюючі висновки, що здоров’язбережувальні технології дають змогу забезпечувати належне здоров’я дітей, піклуватися про високий рівень їх самореалізації, розвивати здоровий спосіб життя. Надано бібліографічний список.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоровий спосіб життя-
dc.subjectіпотерапія-
dc.subjectдельфінотерапія-
dc.subjectканістерапія-
dc.subjectфелінотерапія-
dc.subjectмолодший шкільний вік-
dc.titleВикористання пет-терапії в початковій школі як умова формування здоров’язбережувальної компетентностіuk
dc.title.alternativeUse of pet-terapia in primary school as conditionfor the formation of a health competenceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2911-Текст статті-5577-1-10-20220816.pdf349.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.