Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68189
Назва: Використання пет-терапії в початковій школі як умова формування здоров’язбережувальної компетентності
Інші назви: Use of pet-terapia in primary school as conditionfor the formation of a health competence
Автори: Потюк, Софія Василівна
Ключові слова: здоров’я, здоровий спосіб життя, іпотерапія, дельфінотерапія, каністерапія, фелінотерапія, молодший шкільний вік
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Використання пет-терапії в початковій школі як умова формування здоров'язбережувальної компетентності. // Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика». 2022. № 2. С. 133–138. DOI: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-2-20
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню пет-терапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології для роботи з молодшими школярами. Представлено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо організації навчально-пізнавальної діяльності у початковій школі. Розкривається генезис та можливості терапії. Проаналізовано вплив інноваційної технології в умовах Нової української школи, що фокусується на взаємодії з тваринами, які можуть позитивно впливати на психіку здобувачів освіти та сприяти розвитку сприйняття, пізнання, спілкування, рухової активності. Розглядається поняття пет-терапії як технології корекції здоров’я, яка дарує учням почуття прекрасного, сприяє максимальній мобілізації вольової діяльності, соціалізації, формуванню більш гармонійних стосунків зі світом. Вона повинна базуватися на системному та компетентнісному підходах. Охарактеризовано різновиди пет-терапії: каністерапія, іпотерапія, дельфінотерапія, фелінотерапія. Проаналізовано наукові джерела із цього питання і зроблено висновок про рівень зацікавленості вчителів та науковців у впровадженні терапії мета як формування здорового способу життя. Під час проведення дослідження впливу пет-терапії у навчальному процесі Нової української школи підтверджено: позитивну динаміку розвитку молодших школярів; покращення їхніх координаційних здібностей та емоційного стану, соціалізації та адаптації до взаємодії з навколишнім світом. З’ясовано переваги впровадження пет-терапії в освітньо-виховному процесі, в якому головною рушійною силою є вчитель, тому що вирішальним під час впровадження та поширення нововведень є суб’єктивний чинник. Зроблено узагальнюючі висновки, що здоров’язбережувальні технології дають змогу забезпечувати належне здоров’я дітей, піклуватися про високий рівень їх самореалізації, розвивати здоровий спосіб життя. Надано бібліографічний список.
Опис: DOI: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-2-20
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68189
ISSN: 2522-4360
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2911-Текст статті-5577-1-10-20220816.pdf349.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.