Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68189
Title: | Використання пет-терапії в початковій школі як умова формування здоров’язбережувальної компетентності |
Other Titles: | Use of pet-terapia in primary school as conditionfor the formation of a health competence |
Authors: | Потюк, Софія Василівна |
Keywords: | здоров’я, здоровий спосіб життя, іпотерапія, дельфінотерапія, каністерапія, фелінотерапія, молодший шкільний вік |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Використання пет-терапії в початковій школі як умова формування здоров'язбережувальної компетентності. // Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика». 2022. № 2. С. 133–138. DOI: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-2-20 |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню пет-терапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології для роботи з молодшими школярами. Представлено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо організації навчально-пізнавальної діяльності у початковій школі. Розкривається генезис та можливості терапії. Проаналізовано вплив інноваційної технології в умовах Нової української школи, що фокусується на взаємодії з тваринами, які можуть позитивно впливати на психіку здобувачів освіти та сприяти розвитку сприйняття, пізнання, спілкування, рухової активності. Розглядається поняття пет-терапії як технології корекції здоров’я, яка дарує учням почуття прекрасного, сприяє максимальній мобілізації вольової діяльності, соціалізації, формуванню більш гармонійних стосунків зі світом. Вона повинна базуватися на системному та компетентнісному підходах. Охарактеризовано різновиди пет-терапії: каністерапія, іпотерапія, дельфінотерапія, фелінотерапія. Проаналізовано наукові джерела із цього питання і зроблено висновок про рівень зацікавленості вчителів та науковців у впровадженні терапії мета як формування здорового способу життя. Під час проведення дослідження впливу пет-терапії у навчальному процесі Нової української школи підтверджено: позитивну динаміку розвитку молодших школярів; покращення їхніх координаційних здібностей та емоційного стану, соціалізації та адаптації до взаємодії з навколишнім світом. З’ясовано переваги впровадження пет-терапії в освітньо-виховному процесі, в якому головною рушійною силою є вчитель, тому що вирішальним під час впровадження та поширення нововведень є суб’єктивний чинник. Зроблено узагальнюючі висновки, що здоров’язбережувальні технології дають змогу забезпечувати належне здоров’я дітей, піклуватися про високий рівень їх самореалізації, розвивати здоровий спосіб життя. Надано бібліографічний список. |
Description: | DOI: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-2-20 |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68189 |
ISSN: | 2522-4360 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2911-Текст статті-5577-1-10-20220816.pdf | 349.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.