Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68207
Название: Кольоротерапія як засіб формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи
Авторы: Потюк, Софія Василівна
Дата публикации: ноя-2022
Библиографическое описание: Потюк С. В. Кольоротерапія як засіб формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи. / Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених: матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 18 листопада 2022 р.). Львів – Торунь : Liha-Pres. C. 321–324
Краткий осмотр (реферат): Теоретико-методичні аспекти формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи засобом кольоротерапії. Виявлено актуальність тенденції впровадження кольоротерапії в інклюзивне освітнє середовище початкової школи. Проаналізовано потенціал кольоротерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, визначено вплив кольору на нервову систему, організм та психіку. Автор звертає увагу на спрямованість у використанні кольоротерапії для створення позитивної атмосфери, підвищення рівня комунікативних навичок, зняття психоемоційної напруги особливо під час військового стану. Визначено перспективи впровадження кольоротерапії у виховну парадигму сучасних шкіл.
Описание: Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених: матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 18 листопада 2022 р.). Львів – Торунь : Liha-Pres. C. 321–324
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68207
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
109285205.pdf111.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.