Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68207
Назва: Кольоротерапія як засіб формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи
Автори: Потюк, Софія Василівна
Дата публікації: лис-2022
Бібліографічний опис: Потюк С. В. Кольоротерапія як засіб формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи. / Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених: матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 18 листопада 2022 р.). Львів – Торунь : Liha-Pres. C. 321–324
Короткий огляд (реферат): Теоретико-методичні аспекти формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи засобом кольоротерапії. Виявлено актуальність тенденції впровадження кольоротерапії в інклюзивне освітнє середовище початкової школи. Проаналізовано потенціал кольоротерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, визначено вплив кольору на нервову систему, організм та психіку. Автор звертає увагу на спрямованість у використанні кольоротерапії для створення позитивної атмосфери, підвищення рівня комунікативних навичок, зняття психоемоційної напруги особливо під час військового стану. Визначено перспективи впровадження кольоротерапії у виховну парадигму сучасних шкіл.
Опис: Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених: матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 18 листопада 2022 р.). Львів – Торунь : Liha-Pres. C. 321–324
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68207
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109285205.pdf111.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.