Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68238
Title: Репрезентація соціокультурних процесів через інструменти паблік рилейшнз
Authors: Соломін, Євген Олександрович
Русинко-Бомбик, Любов Михайлівна
Санакуєв, Микола
Keywords: паблік рилейшнз, соціокультурні процеси, комунікація, медіа
Issue Date: 2024
Citation: Соломін, Є., Русинко-Бомбик, Л., & Санакуєв, М. (2024). Репрезентація соціокультурних процесів через інструменти паблік рилейшнз. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 7(1), 67–79.
Abstract: Комунікаційні можливості зумовили появу нових явищ умасовій культурі: нових ме-тодів реклами, маркетингу та зв’язків згромадськістю, ефекти яких визначили комерцій-ний успіх компаній іформування уявлень про їхні товари та послуги. Інформаційна та екс-пресивна сила масової комунікації значно впливає на репутацію деяких осіб іполітичних партій, становлячи репутаційний потенціал різних регіонів ікраїн.Формування національної свідомості– це, звісно, не усунення вже сформованих по-нять, думок ізвичок, азміна їхнього напряму. Паблік рилейшнз підтримує гармонію між визначними діячами епохи, закладає основу для подальшого розвитку національної еко-номіки, впливає на суспільну свідомість іспоживання, направляє та змінює підсвідомість людини. Тому ця тема дуже важлива для нашого суспільства.Мета статті– схарактеризувати соціокультурні процеси за допомогою засобів паблік рилейшнз
Description: DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796X.7.1.2024.307006
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68238
ISSN: 2617-796X
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ.pdf333.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.