Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68238
Назва: Репрезентація соціокультурних процесів через інструменти паблік рилейшнз
Автори: Соломін, Євген Олександрович
Русинко-Бомбик, Любов Михайлівна
Санакуєв, Микола
Ключові слова: паблік рилейшнз, соціокультурні процеси, комунікація, медіа
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Соломін, Є., Русинко-Бомбик, Л., & Санакуєв, М. (2024). Репрезентація соціокультурних процесів через інструменти паблік рилейшнз. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 7(1), 67–79.
Короткий огляд (реферат): Комунікаційні можливості зумовили появу нових явищ умасовій культурі: нових ме-тодів реклами, маркетингу та зв’язків згромадськістю, ефекти яких визначили комерцій-ний успіх компаній іформування уявлень про їхні товари та послуги. Інформаційна та екс-пресивна сила масової комунікації значно впливає на репутацію деяких осіб іполітичних партій, становлячи репутаційний потенціал різних регіонів ікраїн.Формування національної свідомості– це, звісно, не усунення вже сформованих по-нять, думок ізвичок, азміна їхнього напряму. Паблік рилейшнз підтримує гармонію між визначними діячами епохи, закладає основу для подальшого розвитку національної еко-номіки, впливає на суспільну свідомість іспоживання, направляє та змінює підсвідомість людини. Тому ця тема дуже важлива для нашого суспільства.Мета статті– схарактеризувати соціокультурні процеси за допомогою засобів паблік рилейшнз
Опис: DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796X.7.1.2024.307006
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68238
ISSN: 2617-796X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ.pdf333.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.