Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68278
Title: Проблеми діагностики та корекції шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: The problems of diagnostics and correction of the syndrome of school disadaptation in chil­dren of the first forms
Authors: Яцула, М. С.
Keywords: першокласники, шкільна дезадаптація, профілактично-оздоровчі заходи, first-form pupils, school dysadaptation, preventive and health-improving measures
Issue Date: 2013
Citation: Яцула, М. С. Проблеми діагностики та корекції шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/ М. С. Яцула // Проблеми клінічної педіатрії. – Науково – практичний журнал/ / голов. ред. О. М. Горленко. Ужгород: [б.в.] 2013. – № 4 (22). – С. 17–21.
Abstract: Стаття присвячена питанням адаптації першокласників до систематичного на­вчання в школі. Проаналізовано медико-біологічні і соціальні особливості дітей, які поступа­ють на навчання у перші класи загальноосвітніх і спеціалізованих шкіл, і їх вплив на процеси адаптації. Впродовж навчального року проводилось спостереження за 280 учнями перших кла­сів, які навчалися у загальноосвітніх та спеціалізованих школах м. Львова. Отримані результа­ти засвідчили наявність тенденції до погіршення стану здоров'я школярів початкових класів упродовж навчального року, високий ризик зриву процесів адаптації та необхідність розробки і впровадження профілактично-оздоровчих заходів, які можуть бути застосовані у шкільних умовах з метою зменшення проявів шкільної дезадаптації.
The article is devoted to the problem of adaptation of the first- form pupils to the regu­lar study at school. We analysed medical, biological and social peculiarities of children, who entered the first form of general or specialised schools and their influence on the processes of adaptation. 280 pupils of the first forms, who studied at Lviv's general and specialised schools were observed during 1 years period. The achieved results showed the tendency to worsening of health status of primary school pupils, high risk of derangement of adaptation processes and necessity of creation and imple­mentation of preventive and health-improving measures, which can bе applied at school condition to reduce the manifestation of school dysadaptation.
Description: https://drive.google.com/file/d/1mEP_8wNu0zasJECg6RpoVi9jIr0YQrXD/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68278
ISSN: 1998-6475
Appears in Collections:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 4 (22) 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Пробл. клін. пед. №4(22) 2013.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.