Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68278
Назва: Проблеми діагностики та корекції шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: The problems of diagnostics and correction of the syndrome of school disadaptation in chil­dren of the first forms
Автори: Яцула, М. С.
Ключові слова: першокласники, шкільна дезадаптація, профілактично-оздоровчі заходи, first-form pupils, school dysadaptation, preventive and health-improving measures
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Яцула, М. С. Проблеми діагностики та корекції шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/ М. С. Яцула // Проблеми клінічної педіатрії. – Науково – практичний журнал/ / голов. ред. О. М. Горленко. Ужгород: [б.в.] 2013. – № 4 (22). – С. 17–21.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням адаптації першокласників до систематичного на­вчання в школі. Проаналізовано медико-біологічні і соціальні особливості дітей, які поступа­ють на навчання у перші класи загальноосвітніх і спеціалізованих шкіл, і їх вплив на процеси адаптації. Впродовж навчального року проводилось спостереження за 280 учнями перших кла­сів, які навчалися у загальноосвітніх та спеціалізованих школах м. Львова. Отримані результа­ти засвідчили наявність тенденції до погіршення стану здоров'я школярів початкових класів упродовж навчального року, високий ризик зриву процесів адаптації та необхідність розробки і впровадження профілактично-оздоровчих заходів, які можуть бути застосовані у шкільних умовах з метою зменшення проявів шкільної дезадаптації.
The article is devoted to the problem of adaptation of the first- form pupils to the regu­lar study at school. We analysed medical, biological and social peculiarities of children, who entered the first form of general or specialised schools and their influence on the processes of adaptation. 280 pupils of the first forms, who studied at Lviv's general and specialised schools were observed during 1 years period. The achieved results showed the tendency to worsening of health status of primary school pupils, high risk of derangement of adaptation processes and necessity of creation and imple­mentation of preventive and health-improving measures, which can bе applied at school condition to reduce the manifestation of school dysadaptation.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1mEP_8wNu0zasJECg6RpoVi9jIr0YQrXD/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68278
ISSN: 1998-6475
Розташовується у зібраннях:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 4 (22) 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Пробл. клін. пед. №4(22) 2013.pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.