Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68278
Назва: | Проблеми діагностики та корекції шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку |
Інші назви: | The problems of diagnostics and correction of the syndrome of school disadaptation in children of the first forms |
Автори: | Яцула, М. С. |
Ключові слова: | першокласники, шкільна дезадаптація, профілактично-оздоровчі заходи, first-form pupils, school dysadaptation, preventive and health-improving measures |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Яцула, М. С. Проблеми діагностики та корекції шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/ М. С. Яцула // Проблеми клінічної педіатрії. – Науково – практичний журнал/ / голов. ред. О. М. Горленко. Ужгород: [б.в.] 2013. – № 4 (22). – С. 17–21. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанням адаптації першокласників до систематичного навчання в школі. Проаналізовано медико-біологічні і соціальні особливості дітей, які поступають на навчання у перші класи загальноосвітніх і спеціалізованих шкіл, і їх вплив на процеси адаптації. Впродовж навчального року проводилось спостереження за 280 учнями перших класів, які навчалися у загальноосвітніх та спеціалізованих школах м. Львова. Отримані результати засвідчили наявність тенденції до погіршення стану здоров'я школярів початкових класів упродовж навчального року, високий ризик зриву процесів адаптації та необхідність розробки і впровадження профілактично-оздоровчих заходів, які можуть бути застосовані у шкільних умовах з метою зменшення проявів шкільної дезадаптації. The article is devoted to the problem of adaptation of the first- form pupils to the regular study at school. We analysed medical, biological and social peculiarities of children, who entered the first form of general or specialised schools and their influence on the processes of adaptation. 280 pupils of the first forms, who studied at Lviv's general and specialised schools were observed during 1 years period. The achieved results showed the tendency to worsening of health status of primary school pupils, high risk of derangement of adaptation processes and necessity of creation and implementation of preventive and health-improving measures, which can bе applied at school condition to reduce the manifestation of school dysadaptation. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1mEP_8wNu0zasJECg6RpoVi9jIr0YQrXD/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68278 |
ISSN: | 1998-6475 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 4 (22) 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тит. Пробл. клін. пед. №4(22) 2013.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.