Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6829
Название: Історичний аспект становлення торговельної марки як об’єкта інтелектуальної власності
Другие названия: Historical aspect of becoming trade mark as the object of intellectual property
Авторы: Козерацька, О.В.
Ключевые слова: інтелектуальна власність, торговельна марка, засоби індивідуалізації, маркування, Паризька конвенція
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Козерацька, О. В. Історичний аспект становлення торговельної марки як об`єкта інтелектуальної власності / О. В. Козерацька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2014. – Вип. 28. Т. 1. – С. 128–131. – Бібліогр.: с. 130–131 (13 назв).
Серия/номер: Право;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено історичний аспект становлення інституту торговельної марки як об’єкта інтелектуальної власності в Україні та світі. Досліджено перехід торговельної марки з економічної площини в правову, особливості правового регулювання в різні історичні періоди. Окремо розглянуто історію правової охорони загальновідомих торговельних марок. Ключові слова: інтелектуальна власність, торговельна марка, засоби індивідуалізації, маркування, Паризька конвенція.
There is the historical aspect of becoming the institute of trade mark as the object of intellectual property in Ukraine and in the world in this article. The transition of trade mark from economic sphere to legal and the features of the legal adjusting are in different historical periods were investigated. Also the history of legal defense of well-known trade marks is examined. Key words: intellectual property, trade mark, facilities of individualization, marking, Paris convention.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6829
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 28 Том 1 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ.pdf304.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.