Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6829
Назва: | Історичний аспект становлення торговельної марки як об’єкта інтелектуальної власності |
Інші назви: | Historical aspect of becoming trade mark as the object of intellectual property |
Автори: | Козерацька, О.В. |
Ключові слова: | інтелектуальна власність, торговельна марка, засоби індивідуалізації, маркування, Паризька конвенція |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Козерацька, О. В. Історичний аспект становлення торговельної марки як об`єкта інтелектуальної власності / О. В. Козерацька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2014. – Вип. 28. Т. 1. – С. 128–131. – Бібліогр.: с. 130–131 (13 назв). |
Серія/номер: | Право; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено історичний аспект становлення інституту торговельної марки як об’єкта інтелектуальної
власності в Україні та світі. Досліджено перехід торговельної марки з економічної площини в правову, особливості
правового регулювання в різні історичні періоди. Окремо розглянуто історію правової охорони загальновідомих
торговельних марок.
Ключові слова: інтелектуальна власність, торговельна марка, засоби індивідуалізації, маркування, Паризька
конвенція. There is the historical aspect of becoming the institute of trade mark as the object of intellectual property in Ukraine and in the world in this article. The transition of trade mark from economic sphere to legal and the features of the legal adjusting are in different historical periods were investigated. Also the history of legal defense of well-known trade marks is examined. Key words: intellectual property, trade mark, facilities of individualization, marking, Paris convention. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6829 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 28 Том 1 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ.pdf | 304.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.