Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/685
Title: Методологічні підходи до формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Methodological approaches to forming the pedagogical skills of elementary school teachers
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Keywords: учитель початкових класів, методологічні підходи, педагогічна майстерність
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Теличко, Н. В. Методологічні підходи до формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 209–212. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 211–212 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовано, що система формування пе- дагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів базується на комплексній реалізації таких методоло- гічних підходів, як гносеологічний, системний, комплексний, особистісний, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний, що оптимізуватиме професійну підготовку студентів у вищому навчальному закладі. Ключові слова: учитель початкових класів, методоло- гічні підходи, педагогічна майстерність
Description: The article substantiates that the system of formation of pedagogical mastery of future primary teachers is based on complex realization of such methodological approaches as: gnoseological, systemic, complex, person-centered, pragmatic, praxeological, axiological, acmeological will optimize professional training of students in higher educational institution. Key words: primary school teachers, methodological approaches, pedagogical mastery.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/685
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.