Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолочко, Наталія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛогойда, Артур Сергійович-
dc.date.accessioned2024-12-15T19:28:09Z-
dc.date.available2024-12-15T19:28:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТолочко Н., Логойда А. Соціальні та комерційні комунікаційні кампанії в умовах війни (на прикладі рекламних агенцій «Fedoriv agency» «Banda agency»). Інновації та особливості функціонування ЗМІ України: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 22 травня 2024 р.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 146–150.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68604-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто чотири комунікаційні кампанії відомих рекламних агенцій, що працюють в Україні – «Fedoriv Agency» та «Banda Agency». Проаналізовано приклади їхньої роботи під час повномасштабної війни, зосереджено увагу на особливостях, що можуть сприяти об’єднанню громадян під час локальних і глобальних конфліктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікаційна кампанія, рекламне агентство, медіа, повномасштабна війнаuk
dc.titleСоціальні та комерційні комунікаційні кампанії в умовах війни (на прикладі рекламних агенцій «Fedoriv agency» «Banda agency»)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
maket__240606___A5-146-150.pdf328.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.