Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68604
Назва: Соціальні та комерційні комунікаційні кампанії в умовах війни (на прикладі рекламних агенцій «Fedoriv agency» «Banda agency»)
Автори: Толочко, Наталія Валеріївна
Логойда, Артур Сергійович
Ключові слова: комунікаційна кампанія, рекламне агентство, медіа, повномасштабна війна
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Толочко Н., Логойда А. Соціальні та комерційні комунікаційні кампанії в умовах війни (на прикладі рекламних агенцій «Fedoriv agency» «Banda agency»). Інновації та особливості функціонування ЗМІ України: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 22 травня 2024 р.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 146–150.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто чотири комунікаційні кампанії відомих рекламних агенцій, що працюють в Україні – «Fedoriv Agency» та «Banda Agency». Проаналізовано приклади їхньої роботи під час повномасштабної війни, зосереджено увагу на особливостях, що можуть сприяти об’єднанню громадян під час локальних і глобальних конфліктів.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68604
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
maket__240606___A5-146-150.pdf328.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.