Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68604
Название: Соціальні та комерційні комунікаційні кампанії в умовах війни (на прикладі рекламних агенцій «Fedoriv agency» «Banda agency»)
Авторы: Толочко, Наталія Валеріївна
Логойда, Артур Сергійович
Ключевые слова: комунікаційна кампанія, рекламне агентство, медіа, повномасштабна війна
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Толочко Н., Логойда А. Соціальні та комерційні комунікаційні кампанії в умовах війни (на прикладі рекламних агенцій «Fedoriv agency» «Banda agency»). Інновації та особливості функціонування ЗМІ України: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 22 травня 2024 р.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 146–150.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто чотири комунікаційні кампанії відомих рекламних агенцій, що працюють в Україні – «Fedoriv Agency» та «Banda Agency». Проаналізовано приклади їхньої роботи під час повномасштабної війни, зосереджено увагу на особливостях, що можуть сприяти об’єднанню громадян під час локальних і глобальних конфліктів.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68604
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
maket__240606___A5-146-150.pdf328.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.