Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68696
Назва: Маркетинг в телекомунікаціях
Автори: Сусліков, Леонід Михайлович
Дьордяй, Василь Степанович
Дата публікації: 2024
Видавництво: УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сусліков Л. М. Маркетинг в телекомунікаціях : навч. посіб. для студ. спец. 172 «Телекомунікації та радіотехніка» / Л. М. Сусліков, В. С. Дьордяй ; рец. : І. І. Небола, О. В. Гомоннай. — Ужгород : Вид-во «Говерла», 2024. — 226 с. — Бібліогр.: с. 224—225. — ISBN 978-617-8321-15-4.
Короткий огляд (реферат): У посібнику викладаються теоретичні основи маркетингу послуг, зокрема в галузі телекомунікацій, як провідного інструменту діяльності сучасної сервісної фірми. Послідовно розглядаються основні підходи до організації маркетингової діяльності в цілому та її основні інструменти, а також особливості маркетингу послуг, його методології та методики. Висвітлюється сутність маркетингу, принципи, функції та концепції маркетингу телекомунікацій Наводиться класифікація маркетингу, характеристика маркетингового середовища. Визначається роль маркетингових досліджень, маркетингової товарної, цінової політики та політики продажу і просування. Послідовно розкрите значення планування, організації і контролю маркетингу. Значна увага приділяється розгляду маркетингової політики комунікацій та особливостях їх організації, класифікації та систем маркетингових комунікацій. Посібник призначений для студентів спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка». Буде корисним для студентів, що спеціалізуються у галузі радіоелектронних систем і комплексів, технологій і засобів телекомунікацій та інформаційних систем і мереж зв’язку.
Опис: Вченою радою ДВНЗ «Ужгородський національний університет (протокол №3 від 07 березня 2024 р.); Редакційно-видавничою радою ДВНЗ «УжНУ» (протокол №1 від 22 лютого 2024 р.
Тип: Text
Тип публікації: Навчальний посібник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68696
ISBN: 978-617-8321-15-4
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри прикладної фізики і квантової електроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЯХ.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.