Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68826
Назва: | Лялькотерапія як засіб роботи над образом Я дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Потюк, Софія Василівна |
Ключові слова: | лялькотерапія, діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | гру-2024 |
Видавництво: | Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди |
Бібліографічний опис: | Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: збірник наукових праць. – Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. – 242 с. |
Короткий огляд (реферат): | У сьогоденні в українському суспільстві відкрилися нові перспективи у розвитку спеціальної освіти. Процес зумовлений різними чинниками: по-перше, негативною тенденцією – збільшення кількості осіб з порушеннями психофізичного розвитку, явище чітко прослідковується у статистичних даних; по-друге, входження в європейський простір, в якому гостро постає питання інтеграції осіб з особливими освітніми потребами в суспільство. В світовій практиці основний аспект зміщується на задоволення потреб, адаптацію, розвиток та соціалізацію особистості. Реформування в Україні передбачає модернізацію змістового наповнення підходів до системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, включаючи застосування інноваційних технологій. Серед їх різноманіття значне місце посідає лялькотерапія. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68826 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лялькотерапія.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.