Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68826
Назва: Лялькотерапія як засіб роботи над образом Я дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Потюк, Софія Василівна
Ключові слова: лялькотерапія, діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: збірник наукових праць. – Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. – 242 с.
Короткий огляд (реферат): У сьогоденні в українському суспільстві відкрилися нові перспективи у розвитку спеціальної освіти. Процес зумовлений різними чинниками: по-перше, негативною тенденцією – збільшення кількості осіб з порушеннями психофізичного розвитку, явище чітко прослідковується у статистичних даних; по-друге, входження в європейський простір, в якому гостро постає питання інтеграції осіб з особливими освітніми потребами в суспільство. В світовій практиці основний аспект зміщується на задоволення потреб, адаптацію, розвиток та соціалізацію особистості. Реформування в Україні передбачає модернізацію змістового наповнення підходів до системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, включаючи застосування інноваційних технологій. Серед їх різноманіття значне місце посідає лялькотерапія.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68826
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лялькотерапія.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.