Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68909
Назва: | Дослідження психоемоційної сталості студентів у руслі формування адаптаційних можливостей при отриманні вищої освіти у сучасних умовах |
Автори: | Андрюшина, Л. Л. Білогур, Влада Євгеніївна Родіна, Ю. Д. |
Ключові слова: | research, study, psychical, emotion, stability, adaptation, education |
Дата публікації: | 2007 |
Бібліографічний опис: | Дослідження психоемоційної сталості студентів у руслі формування адаптаційних можливостей при отриманні вищої освіти у сучасних умовах / Л.Л. Андрюшина, В.Є. Білогур, Ю. Д. Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. 2007. Вип. 11. С. 93–95. |
Серія/номер: | Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі визначаються пріоритетні напрями дос- лідження при вивченні психоемоційної сталості студентів, навчаючихся у новій системі згідно процесів Болонської інтеграції, яка передбачає реформування вищої освіти, удос- коналення самостійної роботи студентів, підвищуючи їх ступінь участі у освітніх процесах, у зв“язку з чим виникає питання особистісної адаптації. Ключові слова: дослідження, навчання, психічний, емоцій- ний, сталість, адаптація, освіта. Аннотация. Андрюшина Л.Л., Билогур В.Є, Родина Ю.Д. Исследование психоэмоционального постоянства студентов в русле формирования адаптационных возможностей при получении высшего образования в современных условиях. В работе определяются приоритетные направления исследо- вания при изучении психоэмоциональной устойчивости сту- дентов, обучающихся в новой системе согласно процессам Болонской интеграции, которая предполагает реформиро- вание высшего образования, усовершенствование самосто- ятельной работы студентов, повышая их степень вовлечен- ности в образовательные процессы, в связи с чем возникает вопрос личностной адаптации. Ключевые слова: исследование, обучение, психический, эмо- циональный, устойчивость, адаптация, образование. Annotation. Andryushina L.L., Bilogur V.Y., Rodina Y.D. Research of a psychological emotional constancy of students in a vein of formation of adaptable opportunities at reception of higher education in modern conditions. In this work is determining priority direction research study psychical emotion stability of students, who study in new system Bolonskaya integration. It is reformatted high education, improvement themselves work of students, level involving is raise. Question themselves adaptation is appear in this connect. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68909 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20101-.pdf | 143.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.