Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68968
Назва: | Вплив інтерактивних технологій на розвиток зв'язного мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
Автори: | Бірчин, Ульяна Василівна Потюк, Софія Василівна |
Ключові слова: | розвиток зв'язного мовлення, інтерактивні технології, молодші школярі з інтелектуальними порушеннями |
Дата публікації: | 15-лис-2024 |
Бібліографічний опис: | Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the VII International Scientific and Theoretical Conference, November 15, 2024. Helsinki, Republic of Finland: International Center of Scientific Research. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток дитини з порушеннями інтелекту, її підготовка до подальшого навчання та життя − спільна проблема батьків, психологів, дефектологів, тощо. Розкрито роль мовленнєвого розвитку у всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Завдяки видам мовленнєвої діяльності школяр різносторонньо пізнає світ, ділиться власними враженнями та емоціями щодо нього. Відзначаємо, що психолого-педагогічна теорія і практика включають різні інноваційні та інтерактивні методи, методики і прийоми для розвитку мовленнєвої сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68968 |
ISBN: | 979-8-88955-774-6 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
120421507.pdf | 187.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.