Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68968
Назва: Вплив інтерактивних технологій на розвиток зв'язного мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
Автори: Бірчин, Ульяна Василівна
Потюк, Софія Василівна
Ключові слова: розвиток зв'язного мовлення, інтерактивні технології, молодші школярі з інтелектуальними порушеннями
Дата публікації: 15-лис-2024
Бібліографічний опис: Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the VII International Scientific and Theoretical Conference, November 15, 2024. Helsinki, Republic of Finland: International Center of Scientific Research.
Короткий огляд (реферат): Розвиток дитини з порушеннями інтелекту, її підготовка до подальшого навчання та життя − спільна проблема батьків, психологів, дефектологів, тощо. Розкрито роль мовленнєвого розвитку у всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Завдяки видам мовленнєвої діяльності школяр різносторонньо пізнає світ, ділиться власними враженнями та емоціями щодо нього. Відзначаємо, що психолого-педагогічна теорія і практика включають різні інноваційні та інтерактивні методи, методики і прийоми для розвитку мовленнєвої сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68968
ISBN: 979-8-88955-774-6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
120421507.pdf187.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.