Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68978
Назва: Корсак Р., Ільницький В. Маркетингові стратегії для «мілітарі» готельноресторанних комплексів: ефективні підходи та інструменти
Інші назви: Корсак Р., Ільницький В. Маркетингові стратегії для «мілітарі» готельноресторанних комплексів: ефективні підходи та інструменти
Автори: Корсак, Роман Володимирович
Ільницький, Василь
Ключові слова: Маркетинг, мілітарі готельно-ресторанні комплекси
Дата публікації: 2024
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Корсак Р., Ільницький В. Маркетингові стратегії для «мілітарі» готельноресторанних комплексів: ефективні підходи та інструменти. Актуальні питання освіти і науки в умовах сучасної російсько-української війни. Том І / [Ред.: В.Ільницький, Р.Корсак, Т.Пантюк, О.Петречко, В.Старка]. Дрогобич – Ужгород – Тернопіль: Посвіт, 2024. С. 180-183.
Короткий огляд (реферат): Актуальність маркетингових стратегій для «мілітарі» готельно-ресторанних комплексів полягає в тому, що вони здатні ефективно привернути увагу цільової аудиторії, підвищити рівень залучення та забезпечити стабільний потік клієнтів. Зважаючи на зростаючий інтерес до військово-патріотичного туризму, такі комплекси мають унікальну можливість позиціонувати себе як об’єкти, що пропонують особливий досвід, з акцентом на історію, патріотизм і військову тематику.
Опис: Серед основних викликів, з якими стикаються «мілітарі» готельно-ресторанні комплекси, є необхідність знайти баланс між тематичністю і комфортом, а також підтримувати високі стандарти обслуговування, які відповідають очікуванням сучасних туристів. Для подолання цих викликів можуть використовуватися такі маркетингові стратегії, як персоналізовані рекламні кампанії, соціальні медіа маркетинг, партнерство з військовими організаціями та історичними товариствами. Це допоможе не лише привернути увагу нових клієнтів, але й утримати постійних, створюючи лояльність до бренду.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68978
ISBN: 978-617-8487-46-1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.