Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68988
Назва: ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРНИМИ ВІДМІННОСТЯМИ У МІЖНАРОДНІЙ ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
Інші назви: THE ECONOMIC ROLE OF MANAGING CULTURAL DIFFERENCES IN THE INTERNATIONAL HOTEL INDUSTRY
Автори: Корсак, Роман Володимирович
Гуштан, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: економічна ефективність, управління, культурні відмінності, міжнародна готельна індустрія, міжкультурна компетенція, якість обслуговування, комунікація, глобалізація.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Корсак Р, Гуштан Т. ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРНИМИ ВІДМІННОСТЯМИ У МІЖНАРОДНІЙ ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ. ПРИЧОРНОМОРСЬКІ ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ Науковий журнал Випуск 89. С. 217-223
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню управління культурними відмінностями у міжнародній готельній індустрії, де глобалізація посилює потребу в ефективному менеджменті мультикультурних команд та клієнтоорієнтованому підході. Розглянуто основні теоретичні підходи до управління культурними відмінностями, включаючи концепції культурного інтелекту та міжкультурної компетенції, які відіграють важливу роль у створенні ефективного мультикультурного середовища. Одним із центральних аспектів дослідження є аналіз практичних кейсів з міжнародних готельних мереж, таких як “Marriott”, “Hilton” та “Accor”, де було впроваджено програми культурної адаптації для співробітників, підґрунтям розробки яких є Цілі сталого розвитку та соціального впливу до 2025 року, а також Цілі сталого розвитку ООН. У дослідженні також розглянуті економічні показники фінансування подібних впроваджень.
Опис: Актуальність наукового дослідження щодо економічної ролі управління культурними відмінностями у міжнародній готельній індустрії обумовлена кількома важливими чинниками. Глобалізація та збільшення міжнародних поїздок призвели до значного зростання багатонаціональності споживачів готельних послуг. Готельний бізнес обслуговує клієнтів із різних культурних та національних середовищ, що потребує гнучкості в управлінні та обліку культурних особливостей гостей для забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів. Здатність готельного персоналу ефективно взаємодіяти з представниками різних культур безпосередньо впливає на успіх бізнесу, оскільки від культурної компетентності залежить сприйняття сервісу та як наслідок, лояльність клієнтів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68988
ISSN: 2524-0897
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.