Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6924
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГолодникова, Юлия-
dc.contributor.authorКарташова, Мария-
dc.date.accessioned2016-02-24T09:11:07Z-
dc.date.available2016-02-24T09:11:07Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГолодникова, Ю. Социально-философская концепция современных женских журналов / Ю. Голодникова, М. Карташова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 21. – С. 135–140. – Бібліогр.: с. 140 (26 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6924-
dc.description.abstractГоловна увага даної статті зосереджена на розумінні суспільно-філософських основ сучасних жі- ночих видань. Ключовi слова: жіночі журнали, споживання, інформаційне суспільство, ідеологія, реклама, публічний простір, розваги.uk
dc.description.abstractThe article mainly focuses on awareness of social and philosophic bases of modern women's magazines. Key words: women's magazines, consumption, information society, ideology, commercials, public space, entertainment.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія;-
dc.subjectжіночі журналиuk
dc.subjectспоживанняuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectідеологіяuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпублічний простірuk
dc.subjectрозвагиuk
dc.titleСоциально-философская концепция современных женских журналовuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 21

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКАЯ КОНЦЕПЦИЯ СОВРЕМЕННЫХ.pdf460.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.