Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6924
Назва: Социально-философская концепция современных женских журналов
Автори: Голодникова, Юлия
Карташова, Мария
Ключові слова: жіночі журнали, споживання, інформаційне суспільство, ідеологія, реклама, публічний простір, розваги
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Голодникова, Ю. Социально-философская концепция современных женских журналов / Ю. Голодникова, М. Карташова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 21. – С. 135–140. – Бібліогр.: с. 140 (26 назв).
Серія/номер: Філологія;
Короткий огляд (реферат): Головна увага даної статті зосереджена на розумінні суспільно-філософських основ сучасних жі- ночих видань. Ключовi слова: жіночі журнали, споживання, інформаційне суспільство, ідеологія, реклама, публічний простір, розваги.
The article mainly focuses on awareness of social and philosophic bases of modern women's magazines. Key words: women's magazines, consumption, information society, ideology, commercials, public space, entertainment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6924
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 21 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКАЯ КОНЦЕПЦИЯ СОВРЕМЕННЫХ.pdf460.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.