Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6924
Title: Социально-философская концепция современных женских журналов
Authors: Голодникова, Юлия
Карташова, Мария
Keywords: жіночі журнали, споживання, інформаційне суспільство, ідеологія, реклама, публічний простір, розваги
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Голодникова, Ю. Социально-философская концепция современных женских журналов / Ю. Голодникова, М. Карташова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 21. – С. 135–140. – Бібліогр.: с. 140 (26 назв).
Series/Report no.: Філологія;
Abstract: Головна увага даної статті зосереджена на розумінні суспільно-філософських основ сучасних жі- ночих видань. Ключовi слова: жіночі журнали, споживання, інформаційне суспільство, ідеологія, реклама, публічний простір, розваги.
The article mainly focuses on awareness of social and philosophic bases of modern women's magazines. Key words: women's magazines, consumption, information society, ideology, commercials, public space, entertainment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6924
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 21 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКАЯ КОНЦЕПЦИЯ СОВРЕМЕННЫХ.pdf460.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.